piatok 4. júla 2014

RECENZIA: Rastlinná syrovatka na rast vlasov od Tety Agáty



Na odporúčanie kaderníčky som si kúpila túto syrovatku v spreji proti vypadávaniu vlasov a na ich rýchly rast. Kaderníčka mi ju moc odporúčala, vraj jej zákazníčky s ňou majú naozaj dobre skúsenosti. :-) Dá sa kúpiť len v BIO obchodoch alebo niekedy aj v lepšej lekárni. Mňa stála v bio obchode presne 6e čo je dosť na to že má len 150ml. Balenie je naozaj malé ,ale našťastie neminie sa rýchlo.



Použitie: Syrovatka sa aplikuje na pokožku hlavy 3x za týždeň. Vlasy si pekne vyčešete na cestičku a nastriekate na pokožku. Zo začiatku som na pokožke pociťovala mierne teplo čo spôsobujú chilly papričky, ktoré sú v syrovatke. Chilly papričky trošku vyštípu pokožku aby ju dobre prekrvili a vlásky začali rýchlejšie rasť. :-) Zloženie syrovatky mi príde troška olejčekove, ale naozaj len troška!
Sprej vonia trošku ako z lekárne aspoň mne to tak príde, ale tak hlavný účel ma trošku iný ako vôňu. :-D Výsledok: Vlásky mi po 2 mesiacom prestali vypadávať a naozaj sa mi zdá že mi začali viac rasť. :-) Netuším či naozaj zabrala syrovatka alebo šampóny či balzam, ktoré som používala proti padaniu vlasov no zabralo to a to som veľmi rada. Syrovatku aj naďalej používam vždy pred umývanie vlasov si ju dám asi tak jeden deň vopred.
Syrovatka je čisto prírodný výrobok!



 Zloženie: Acorus Calamus Root Extract, Chelidonium Majus Extract, Bidens Pilosa Extract, Hypericum Perforatum Extract, Equisetum Arvense Extract, Achillea Millefolium Extract, Urtica Dioica Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Plantago Major Leaf Extract, Mentha Arvensis Leaf Essential Oil, Climbazole, Sodium Shale Oil Sulfonate, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára